CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 19 July 2011

answer I'm a human too

hey.. aq minta maaf lah klu ap yg aq tlis at blog nie wat kw skit aty.. ok.. skang aq minta maaf at kw.. aq tau kw s'org kwn yg baek.. thanx.. aq tau aq jaat..aq ta lyk jd kwn kw.. tp aq mnusia yg ad aty n prasaan.. aq ta leh thn s'orang dgn msalah yg aq alami.. kw tau ta.. dlm dunie nie aq ta da sesapew.. tada sesapew yg na dgr msalah aq.. klu aq bgtau diorang.. diorang akn ckp aq s'org yg mngada2.. sbb diorang ta prnh fhm msalah aq.. slama aq idop.. sume org asyik persendakan aq.. diorang tawa mngejek dgn kejayaan yg aq dpt.. diorang ketawa bilew aq ckp psl masalah aq.. aq rse aq lah mnusia plg malang dlm dunie ni.. skang kw ckp ngan aq.. capew lg leh tlg aq?? leh dgr prasaan aq?? aq cumew hrapkn ad s'org yg leh fahami aq.. aq ta kesah capew un.. aq ta na d'perbodohkan lg.. aq ta na dipersendakan lg.. minta maaf.. aq na ckp thanx sbb  kw sudi jd kwn aq.. aq akn cubew jd kwn yg memahami kw.. cumew aq s'org yg ta pernah d'fahami org laen..

napew la idop aq ni mcm ni?? kekadang aq rse lebih baek aq MATI.. kekadang air mata nie un ta na kuar lg sbb dye ta na tngok TUAN dye nanges lg.. prnh k ad org nmpk aq nanges?? mmg ad.. tp prnh k org nmpk aq nanges n tau napew aq nanges.. PERNAH KE??? jawanpannya TAKKK!!! TAK PERNAH SEKALI PUN ADA ORANG TAHU TENTANG PERASAAN AKU!! TAK PERNAH ADA SEORANG PUN TAHU KENAPA AKU MENANGIS!! TAKKKK  PERNAHHH!! AKU HIDUP SEORANG DALAM HIDUP NI!! TAK ADA ORANG NAK TAHU TENTANG HATI AKU!! SIAPA AKU DALAM HIDUP KORANG?!!

cukuplah aku dah tak nak menangis lagi!! CUKUP!! aq ta na nenges lg!! i want to stop my life!!! I wish I can do that. i dont want this life anymore.. aq ta kesah klu ad org ckp aq ta b'syukur dgn ap yg aq ad.. aq ta na idop sebagai NUR HIDAYAH lagi..

aq hanya ingin hidup ini difahami..

0 tinggalkan komen: